Trenger du å returnere, bytte eller reklamere?

Finn vår returportal eller svar på dine spørsmål nedenfor!

RETUR

Har du mottatt et produkt som ikke passer, ikke var helt som forventet eller er det en reklamasjon?

I returportalen logger du deg inn med ordrenummer og postnummer.

Når du er logget inn, kommer du til en trinnvis veiledning der du kan velge hva du vil returnere og hva du skal gjøre med det.

Det er viktig at du følger veiledningen til punkt og prikke, slik at vi kan behandle returpakken din så raskt som mulig.

Vi tilbyr 14 dagers pengene-tilbake-garanti og 101 dagers bytterett til et gavekort eller et annet produkt.

OBS! Du finner ordrenummeret ditt i ordrebekreftelsen.

Vær oppmerksom på at det vil bli trukket et returgebyr på 89 kr. - dette beløpet dekker returportoen for returetiketten din. Hvis du velger å bytte til en annen størrelse eller et annet gavekort, betaler vi både returportoen og frakten tilbake til deg.

Slik sender du en retur:

1. Fyll ut det elektroniske skjemaet

Fyll ut feltene med ordrenummer og postnummer, og velg deretter hvilke produkter du ønsker å returnere og årsaken til returen.

2. Kjøp og skriv ut returetikett

Vår returetikett koster 89 kr. Hvis du velger bytte eller gavekort, betaler vi returportoen.

3. Pakk varene og fest returetiketten på pakken.

Pakk returforsendelsen godt inn slik at produktene er godt beskyttet. Vi anbefaler at du returnerer produktene i originalemballasjen og fester returetiketten nøye på pakken.

4. Lever inn returpakken

Send returpakken tilbake til et postkontor og vent på at returen blir behandlet; det kan ta opptil 14 virkedager fra du sender pakken tilbake til vi har mottatt og behandlet den.

SPØRSMÅL OG SVAR OM RETUR

Vår returetikett koster 89 kr. Dette beløpet dekker returportoen for returetiketten. Hvis du velger å bytte til en annen størrelse eller et annet gavekort, betaler vi både returportoen og frakten tilbake til deg. Du kan også returnere pakken i vår fysiske butikk på Boulevarden 18 i Aalborg.

Hvis du har en reklamasjon, må du også følge veiledningen i vår returportal. Den vil veilede deg gjennom trinnene for å sende inn reklamasjonen.

Det kan ta opptil 10 dager fra vi mottar returpakken din til pengene er på kontoen din.

Så snart vi mottar pakken din, vil vi gjøre vårt beste for å sikre at du mottar pengene så snart som mulig. Vi forsøker å tilbakebetale beløpet samme dag som vi mottar pakken, men det kan ta opptil 3 virkedager før tilbakebetalingen finner sted. I tillegg kan det ta 1-3 virkedager før pengene er tilgjengelige på kontoen din. Vær oppmerksom på at behandlingstiden er fra det øyeblikket vi mottar pakken på lager.

Beløpet vil bli refundert tilbake til kortet du brukte da du bestilte.

Av sikkerhetsgrunner kan vi dessverre ikke refundere pengene til en annen konto.

Hvis det skulle skje at vi har sendt feil størrelse eller vare, vil vi gjøre vårt beste for å rette opp feilen så snart som mulig. Vi håper at du vil samarbeide og hjelpe oss med å løse problemet så enkelt som mulig for begge parter!


Dette er hva du skal gjøre:

1. Fyll ut skjemaet for retur av feilleveranse.

2. Velg kategorien som samsvarer med bestillingen din - Hvis du har mottatt en annen størrelse enn den som er oppgitt på ordrebekreftelsen, velger du bare hvilken vare det er - Hvis det er en defekt vare, skriver du en kort kommentar i kommentarfeltet. Husk å knyte en knute på enten ermet eller buksebeinet hvis varen er defekt.

3. Returetikett på e-postVi sender en returetikett til din e-post innen 24 timer etter at du har fylt ut returskjemaet, som du kan feste på pakken og sende tilbake.

4. Vi forsøker å sende riktig vare samme dag som vi mottar pakken din. Hvis vi ikke har varen på lager, vil du bli kontaktet per telefon eller e-post for ytterligere informasjon.

Ja, hvis du bruker returportalen vår, vil den veilede deg gjennom trinnene for å bytte produktet til en annen størrelse.

Vi returnerer varen og sender den tilbake til deg.

Det er ikke mulig å bytte til en annen farge via vår returportal. I stedet må du velge et gavekort i returportalen, og deretter kan du gjøre et nytt kjøp på nettstedet og bruke gavekortet til å bestille en annen farge.

Er du fortsatt usikker?

Kontakt vår kundeservice!

Du kan kontakte kundeserviceteamet vårt når som helst i uken, så svarer de gjerne på spørsmålene dine.

Du kan enten skrive til oss via kontaktskjemaet vårt eller ringe oss på +45 70 70 72 17 på hverdager mellom kl. 12.00 og 15.00.