Bestillinger og retur

Har du mottatt et produkt som ikke passer i størrelsen, ikke var helt som forventet, eller er det en klage?

I returportalen logger du på med bestillingsnummer og e-post.
Når du er logget inn, kommer du til en trinnvis guide, der du får muligheten til å velge hva du vil returnere, samt hva du skal gjøre med det.

Det er viktig at du følger guiden til punkt og prikke, slik at vi kan håndtere returpakken din så snart som mulig.

⚠️ Unngå å skrive inn #578 fra ordrenummeret.

Gå til returportalen vår her

Du finner ordrenummeret i ordrebekreftelsen.

Retur
Pakken vil bli sendt til vår adresse, ikke til pakkeboksen eller postkontoret.

Når du returnerer pakken, må du beskrive vareproblemet så detaljert som mulig.

1. Skriv ut en returbillett og fyll den ut.
2. Send produktet tilbake til adressen vår og sørg for å sende returetiketten med den.
3. Når vi mottar pakken, sender vi de nye størrelsene tilbake.

Vi godtar ikke pakker uten forhåndsbetalt levering eller pakker som det må betales ved mottak.

Vår utvidede angrerett er 101 dager
Vi tilbyr en utvidet returrett på 101 dager for alle ubrukte produkter. Etter å ha mottatt produktet, anbefaler vi sterkt å sjekke varene. Hvis emballasjen og / eller innholdet er skadet ved mottak, rapporter det umiddelbart. Du har muligheten til å få pengene tilbake i opptil 30 dager etter kjøpet, og i opptil 101 dager kan du også returnere produktet og motta en kreditnota i nettbutikken.

Som kjøper betaler du selv returforsendelsen hvis returen skyldes at du har angret på kjøpet.Returnerte produkter må returneres i samme stand og mengde som du mottok produktene i. I tillegg må den ikke brukes, og alle originale etiketter må være intakte.

Hvis ovenstående blir oppfylt, vil vi tilbakebetale kjøpesummen (for selve produktet) etter mottak av den returnerte bestillingen. OBS: Etter 30 dager kan produktet bare endres til en annen størrelse eller en kupong.

 

Generell returrett - 14 dager

Du har også muligheten til å benytte deg av en generell lovbestemt returrett. Du må varsle oss innen 14 dager etter at du mottok varen om at du vil kansellere kjøpet. Gi oss beskjed på e-post på info@teeshoppen.com eller bruk vårt standard avbestillingsskjema.
Gjør det klart i denne meldingen at du vil bruke våre returregler.

Hvis du bare nekter å godta varene, kan du ikke kansellere kjøpet uten å gi oss beskjed samtidig.

Hvis du bestrider de direkte kostnadene ved retur av varene, er du ansvarlig for risikoen for levering av varene.

Retur policy

Når vi har mottatt pakken din og den oppfyller refusjonskravene dine, vil du motta bekreftelse på at vi har mottatt pakken, og pengene dine vil bli refundert så snart som mulig. Det kan ta opptil 14 virkedager før pakken sendes før vi kan motta og behandle pakken. Vi vil tilbakebetale pengene samme dag vi sender deg en bekreftelse på mottak av varene. Det kan ta opptil to uker før pengene vises på kontoen din. Dette avhenger av banken din, som vi ikke har noen innflytelse over.

Vi anbefaler at du sjekker produktet ditt for mangler før du tar av merkelappen og kaster originalemballasjen.

Vi godtar full retur og refusjon for produkter når de er:

  • Ubrukt - Du har prøvd klærne, men ikke brukt dem.
  • Nye - de er blitt ikke vasket
  • Skadet - hvis det er noe galt med produktet når du mottar det, returner det som en klage.
  • Med en ubrutt emballasje - hvis du har fjernet et klistremerke fra nakken, er merkelappen ikke intakt. Så la det sitte på mens du prøver på klær.


Fottøy og tilbehør må returneres med den originale esken / pakken og posen, samt sendes med en ekstra beskyttelseseske - kast den pakken esken den ble sendt i. Alle etiketter må være med i pakken som skal returneres. 

Hvis varene er prøvd utenfor det ovennevnte, vil vi vurdere varene som skal brukes, noe som betyr at hvis du kansellerer kjøpet ditt, vil du få tilbake deler av, eller hele kjøpesummen, avhengig av verdien på varen.

Tilbakebetaling av kjøpesummen

Hvis du ønsker å kansellere kjøpet, vil du motta tilbakebetaling av den kjøpesummen du betale for varen. Hvis verdien synker som du er ansvarlig for, blir den trukket fra kjøpesummen.

Hvis du benytter deg av din angrerett, vil vi refundere alle betalinger som vi har mottatt fra deg, inkludert fraktkostnader (OBS: ingen ekstra kostnader hvis du velger en annen leveringsmetode enn den billigste, som vi normalt tilbyr), uten unødig forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager etter at vi har mottatt melding om kansellering. Vi vil foreta en refusjon ved hjelp av samme betalingsmåte som du gjorde i den opprinnelige transaksjonen.

Vi kan holde tilbake tilbakebetalingen inntil vi har mottatt varene igjen, med mindre du tidligere har vist en kvittering for returforsendelsen.

Returadresse:

TeeShoppen
Jellingvej 9
9230 Svenstrup J
Danmark

Vi godtar kun pakker sendt direkte til lageradressen vår.

 

Rett til bytte

Vi tilbyr også muligheten til å endre til en annen størrelse / farge hvis dette er ønskelig. For å oppnå denne bytteretten må varene / produktene returneres i samme stand og mengder, de originale etikettene er intakte og uten bruk. En forutsetning for en slik utveksling er også at du angir ønsket størrelse / farge når du kontakter oss. Hvis bytteretten ikke blir oppfylt, har du muligheten til å utøve angreretten innen 30 dager etter mottak av varene.