RETUR

Har du mottatt et produkt som ikke passer, ikke helt var som forventet, eller gjelder det en reklamasjon?

Når du er logget inn, blir du tatt til en trinn-for-trinn-guide hvor du kan velge hva du ønsker å returnere og hva du vil gjøre med det. Det er viktig at du følger guiden nøye slik at vi kan behandle returen din så raskt som mulig. Vi tilbyr 14 dagers pengene-tilbake-garanti og 101 dagers bytte til gavekort eller et annet produkt. Du finner ordrenummeret ditt i ordrebekreftelsen.

GÅ TIL RETURPORTALEN

I vår returportal logger du inn med ordrenummeret ditt og e-postadressen din.

1. Fill out the online form

Enter the fields with the order number and zip code, then select the products you want to return and the reason for the return.

2. Buy and print return label

Our return label costs €6, which will automatically be deducted if you choose a refund. If you choose an exchange or gift card, we will pay the return shipping.

3. Pack the products and attach your return label to the package

Pack your return shipment well so that the products are well protected. We recommend that you send the item back in the original packaging. Attach your return label carefully to the package - make sure that it covers the old label, so there is only one visible label on the package.

4. Drop off your return shipment

Send your return package back to a post office and await processing of your return. It can take up to 14 business days from the time you send the package back until we have received and processed it.

Vennligst merk

1. Bytte eller pengene tilbake

Vi tilbyr 14 dagers pengene-tilbake-garanti og 101 dagers bytte til gavekort eller et annet produkt. Hvis du ønsker å bytte til en annen farge, vennligst velg gavekort.

2. Fraktkostnad

Fraktkostnaden trekkes fra det returnerte beløpet. Hvis du velger å bytte til en annen størrelse eller gavekort, betaler vi for returfrakten samt frakten tilbake til deg.

3. Reklamasjon?

Hvis du har en reklamasjon, må du også følge guiden i vår returportal. Den vil veilede deg gjennom trinnene for å sende inn kravet ditt.

Vår FAQ om retur

Vi har svarene på spørsmålene dine rett her

Hvor lang er returperioden min?
+

Hva koster en returetikett?
+

Hvordan oppretter jeg en reklamasjon?
+

Når vil jeg motta refusjonen min?
+

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt en feil eller defekt vare?
+

Kan jeg returnere to forskjellige ordre i samme pakke?
+

Kan jeg bytte til en annen størrelse?
+

Kan jeg bytte til en annen farge?
+

GÅ TIL ALLE FAQ’s

FORTSATT USIKKER?

Kontakt vår kundeservice!

Du kan kontakte kundeserviceteamet vårt alle dager i uken, og de hjelper deg gjerne med spørsmålene dine.

Du kan besøke kundeservicen vår nedenfor.

GÅ TIL KUNDESERVICE
FORTSATT USIKKER?