OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

FIND SVAR PÅ DIT SPØRGSMÅL HER

1. Klkik her for å utfylle vårt returskjema.

2. Fyll inn skjemaet med de varene du ønsker å returnere, så vi enkelt kan finne retursaken din når vi mottar pakken.

3. Du vil motta et retursaksnummer. Dette skal du skrive på returskjemaet som skal legges ved i pakken, sammen med de varene du ønsker å returnere. På den måten vet vi hvilken retursak pakken tilhører.

4. Fest returetiketten på pakken og send den avsted.

5. Så snart vi mottar din pakke, gjør vi vårt beste for å behandle den så fort som mulig. Du vil motta en e-post med et nytt ordrenummer eller tilgodebevis, avhengig av hvilken type returnering du har valgt. Det kan ta opp til 1-4 hverdager før vi behandler retursaken.

Det kan ta opp til 10 dager fra vi har mottatt din retur, til pengene er tilbake på kontoen din.

Så snart vi mottar din pakke, gjør vi vårt beste for at du skal motta pengene så fort som mulig. Vi gjør det vi kan for at pengene refunderes samme dag som pakken er mottatt. Men noen ganger kan det ta opp til 3 virkedager før refunderingen blir gjennomført. Ytterligere, kan det gå 1-3 bankdager, før pengene er til rådighet på din konto. Vær oppmerksom på at behandlingstiden starter i det øyeblikket hvor vi mottar din pakke på lager.

Beløpet refunderes til det kortet som ble brukt da du la inn bestillingen din.

Vi kan dessverre ikke refundere pengene til en annen konto, grunnet sikkerhetsmessige årsaker.

Ja!

Du mottar et track'n'trace nummer på e-post så snart din ordre er sendt fra lageret vårt.

Fyll inn ditt track'n'trace nummeret her og følg pakken din.

Track din GLS pakke her

Track din DAO pakke her

Se mer om frakt og levering, og få hjelp her.

Vi har lagt ved en størrelseguide under diverse produkter, sånn at du kan være sikker på at du bruker den rette størrelseguiden til hvert enkelt produkt.

Skulle vi av en eller annen årsak ikke ha lagt ved en størrelseguide til ditt produkt, bes du vennligst kontakte oss, slik at vi kan få lagt ved den manglende informasjonen så fort som mulig!

Husk å sjekke under beskrivelse, eller ved våre generelle guides.

Se størrelsesguides her

Om vi med et uhell har sendt feil vare, eller du mottar en defekt vare, gjør vi vårt beste for å rette opp i feilen så fort som mulig. Vi håper derfor, at du vil samarbeide og hjelpe oss med å fikse problemet så lett som mulig for begge parter!

Slik gjør du:

1. Returskjema
Klikk her for å fylle ut returskjema for feillevering.

2. Velg den kategorien som passer best til din ordre.

- Har du mottatt en annen størrelse enn den som står i ordrebekreftelsen, skal du bare velge den varen det dreier seg om.

- Handler det om en defekt vare, bes det at du skriver en kort kommentar i kommentarfeltet. Husk å knyte en knute på enten ermet eller buksebenet, hvis varen er defekt.

3. Returetikett på mail

Vi sender en returetikett til din e-post innenfor 24 timer etter du har sendt inn ditt returxskjema. Denne kan festes på pakken som skal sendes i retur.

4. Ny forsendelse

Vi prøver å sende den rette varen samme dag som vi mottar din retur. Hvis vi ikke har varen din på lager, vil du bli kontaktet per telefon eller på mail for ytterligere informasjon.

I våre e-poster og SMS´er indikerer vi alltid til slutt, hvordan du kan melde deg av.


Nyhetsbrev
Bla ned til bunnen av mailen og trykk på "Avmeld nyhetsbrev", og bekreft deretter at du vil melde deg av.

SMS

Følg anvisningen i bunnen av SMS'en, eller følg linken her for å melde deg av.

Du finner ordrenummeret ditt i ordrebekreftelsen, som du har mottatt på e-post, da du la inn bestillingen din.

Ordrenummeret begynner med: #

OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse, skal du sende en e-post til info@teeshoppen.dk,med det telefonnummeret du brukte da du la inn bestillingen din. Slik kan vi finne deg i våre systemer og sende deg en ny ordrebekreftelse.

Ja, du kan bytte din vare i Teeshoppens butikk. Men vi har dessverre ikke samme utvalg i butikk, som vi har på nett.

Har du kjøpt din vare fysisk i vår butikk i Aalborg Sentrum, er vi nødt til å be deg om å bytte varen i butikken, da vi ikke kan refunderer varer fra butikken med post.

Du skal sende en mail til oss på info@teeshoppen.dk med "Reklamasjon" som emnefelt.

I mailen skal du skrive ditt ordrenummer, samt legge med bildedokumentasjon av feilen.

Når vi har mottatt dette fra deg, så oppretter vi en ny ordre, hvor du vil motta en ny ordrebekreftelse fra oss.

FIK DU IKKE SVAR PÅ DINE SPØRGSMÅL?

Du kan altid kontakte vores kundeservice på e-mail, telefon eller chat.