Kjøpsvilkår

Kjøpsvilkår

Firmainformasjon:

TeeShoppen 

C.W. Obels Pl. 16

9000 Aalborg 

Denmark

CVR NR. 40569464

info@teeshoppen.com

Priser

Alle prisene er i euro (EUR) og inkluderer alltid lokal moms, men ikke porto.

Konfidensialitet ved levering og betaling. 

Når du betaler for en bestilling på nettstedet, vil en ordrebekreftelse automatisk bli sendt til deg som kunde etter betaling. Vi vil da pakke og sende deg bestillingen din. TeeShoppen.com tilbyr betaling med kredittkort via PayPal og Quickpay.

Levering og transport

Alle bestillinger leveres med DHL til [Land[. Vi sender pakkene våre med Track & Trace-nummeret med full forsikring. Bestillinger er pakket og sendt innen to (for det meste en) virkedager.

Leveringstiden er vanligvis 1-2 dager, for når levering kan forventes. Imidlertid kan lagerstatus føre til uventede forsinkelser.

Hvis du velger en levering til døren, sender vi alltid pakken til døren din. Hvis du ikke er hjemme når leverandøren ankommer, legger de en beskjed i innboksen din om at de vil prøve igjen noen timer senere.

Klagerett
Manglereglene i kjøpsloven kan gjelde for kjøp av varer.

Når du kjøper fra oss som forbruker, har du 24 måneder på deg til å klage. Dette betyr at du enten kan klage, bytte, be om refusjon eller senke prisen på ditt neste kjøp, avhengig av situasjonen. Kravet er at klagen er underbygget og at mangelen ikke har oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.

Du må sende inn en klage "innen rimelig tid" etter at du har oppdaget en feil i produktet. Hvis du klager innen to måneder etter at du har oppdaget mangelen, er klagen langt mer rettidig.

Hvis klagen er berettiget, vil vi refundere (rimelige) fraktkostnader. Produktet må alltid returneres i riktig emballasje, og sørg for å motta en kvittering for forsendelse slik at vi kan refundere dine fraktkostnader.

Varene vil bli sendt til følgende adresse:

TeeShoppen 

Jellingvej 9,
9230 Svenstrup J

Danmark

Pakken vil bli sendt til vår adresse, ikke til pakkeboksen eller postkontoret.

Når du returnerer pakken, må du beskrive vareproblemet så detaljert som mulig.

 1. Skriv ut en returbillett og fyll den ut.

 2. Send produktet tilbake til adressen vår og sørg for å sende  returetiketten med den.

 3. Når vi mottar pakken, sender vi de nye størrelsene tilbake.

Vi godtar ikke pakker uten forhåndsbetalt levering eller pakker som det må betales ved mottak.

Vår utvidede angrerett er 101 dager

Vi tilbyr en utvidet returrett på 101 dager for alle ubrukte produkter. Etter å ha mottatt produktet, anbefaler vi på det sterkeste å sjekke varene. Hvis emballasjen og / eller innholdet er skadet ved mottak, rapporter det umiddelbart. Du har muligheten til å få pengene tilbake i opptil 30 dager etter kjøpet, og i opptil 101 dager kan du også returnere produktet og motta en kreditnota i nettbutikken.

Du har opptil 30 dager etter å ha kjøpt varene rett til full refusjon. Du kan også returnere produkter og motta en kupong for nettbutikken vår i opptil 101 dager. Returalternativet gjelder ikke gavekort fordi det allerede er angitt en unik kode.

Som kjøper betaler du selv returforsendelsen hvis returen skyldes at du har angret på kjøpet.

Returnerte produkter må returneres i samme stand og mengde som du mottok produktene. I tillegg må den ikke brukes, og alle originale etiketter må være intakte.

Hvis ovenstående blir oppfylt, vil vi tilbakebetale kjøpesummen (for selve produktet) etter mottak av den returnerte bestillingen. OBS. Etter 30 dager kan produktet bare endres til en annen størrelse eller en kupong.

Generell returrett - 14 dager

Du har også muligheten til å benytte deg av en generell lovbestemt returrett. Du må varsle oss innen 14 dager etter at du har mottatt varen om at du vil kansellere kjøpet. Gi oss beskjed på e-post på info@teeshoppen.com eller bruk vårt standard avbestillingsskjema. Gjør det klart i denne meldingen at du vil bruke våre returregler.

Hvis du bare nekter å godta varene, kan du ikke kansellere kjøpet uten å gi oss beskjed samtidig.

Hvis du bestrider de direkte kostnadene ved retur av varene, er du ansvarlig for risikoen for levering av varene. 

Retur policy

Når vi har mottatt pakken din og den oppfyller refusjonskravene dine, vil du motta bekreftelse på at vi har mottatt pakken, og pengene dine vil bli refundert så snart som mulig. Det kan ta opptil 14 virkedager før pakken blir sendt før vi kan motta og behandle pakken. Vi vil vanligvis tilbakebetale pengene samme dag vi sender deg en bekreftelse på mottak av varene. Det kan ta opptil to uker før pengene vises på kontoen din. Dette avhenger av banken din, som vi ikke har noen innflytelse over.

Vi anbefaler at du sjekker produktet ditt for mangler før du fjerner hengende merkelapp og kvitter oss med originalemballasjen.

Vi godtar full retur og refusjon for produkter når de er:

- Ubrukt - Du har prøvd klær, men ikke brukt dem.
- Nye - de er ennå ikke vasket
- Skadet - hvis det er noe galt med produktet når du mottar det, returner det som en klage
- Med en ubrutt merkelapp - hvis du har fjernet en merkelapp fra nakken. La det sitte på mens du prøver på klær

Fottøy og tilbehør må returneres med den originale esken / pakken og støvposen, samt sendes til med ekstra eske - kast den esken pakken ble sendt med. Alle etiketter må være i tilbehøret som skal returneres.

Hvis varene er prøvd utenfor det ovennevnte, vil vi vurdere varene som skal brukes, noe som betyr at hvis du kansellerer kjøpet ditt, vil du få tilbake deler av eller hele kjøpesummen, avhengig av varens kommersielle verdi.

Refusjon av kjøpesummen

Hvis du ønsker å kansellere kjøpet ditt, vil du motta tilbakebetaling av kjøpesummen for den returnerte varen. Hvis verdien synker som du er ansvarlig for, vil den bli trukket fra kjøpesummen.

Hvis du benytter deg av din angrerett, vil vi refundere alle betalinger mottatt fra deg, inkludert fraktkostnader (men ingen tilleggskostnader hvis du velger en annen leveringsmetode enn den billigste, som vi normalt tilbyr), uten unødvendige forsinkelse og under alle omstendigheter senest 14 dager etter at vi får melding om kansellering. Vi vil foreta refusjon ved hjelp av samme betalingsmåte som du gjorde i den opprinnelige transaksjonen.

Vi kan holde tilbake en tilbakebetaling til vi har mottatt varene igjen, med mindre du tidligere har vist en kvittering for returforsendelsen.

Returadresse:

TeeShoppen

Jellingvej 9,
9230 Svenstrup J

Danmark

Vi godtar kun pakker sendt direkte til lageradressen vår.

Rett til bytte

Vi tilbyr også muligheten til å endre til en annen størrelse / farge hvis dette er ønskelig. For å oppnå denne bytteretten, må varene / produktene returneres i samme stand og mengder, de originale etikettene intakte og uten bruk. En forutsetning for en slik utveksling er også at du angir ønsket størrelse / farge når du kontakter oss. Hvis bytteretten ikke er oppfylt, har du muligheten til å utøve angreretten innen 30 dager etter mottak av varene.

Behandling av personopplysninger

Din personopplysninger som navn, adresse, telefonnummer osv. vil bli behandlet med største fortrolighet, så den vil bare bli brukt når vi trenger å betjene bestillingen din. Lovkrav krever at vi oppbevarer din personlige informasjon i maksimalt fem år. TeeShoppen er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger, så dataene lagres på en sikker server. Vi deler ikke din personlige informasjon med tredjeparter. PayPal & QuickPay er ansvarlig for TeeShoppens betalingsløsning, noe som betyr at TeeShoppen ikke behandler informasjonen din når du bruker betalingskort.

TeeShoppens morselskap er Noodle Firm ApS.

Som registrert av Noodle Firm ApS har du alltid rett til å nekte registrering. Du har også rett til å vite hvilken informasjon om deg som er registrert. Kjøperen har alltid rettighetene i henhold til personopplysningsloven, og du vil bli dirigert til følgende kontaktadresse i dette tilfellet: info@teeshoppen.com

Opphavsrett

Innholdet på hjemmesiden vår (tekst, grafikk, logo, ikoner, bilder og informasjon) tilhører TeeShoppen. Misbruk og kopiering av materiale uten tillatelse er derfor ikke tillatt. For å kunne bruke materialet vårt, må du innhente tillatelse fra oss.

Rett til å klage

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, kan du kontakte josefine@teeshoppen.com. Hvis det ikke finnes noen løsning, kan du klage til myndighetene hvis vilkårene er oppfylt.

Klagesenter

Nævnenes Hus
Toldboden 2 
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Hvis du er en forbruker som bor i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odrAvbestillingsskjema

(Dette skjemaet blir bare gjort og returnert hvis det hevdes en angrerett)

Mottaker:

TeeShoppen
Jellingvej 9,
9230 Svenstrup J

Danmark

info@teeshoppen.com 

Fortell oss hvorfor jeg vil benytte meg av angreretten min i forbindelse med kjøpsavtalen for følgende produkter / tjenester: ____________________________________________________________

Dato for bestilling: _______________________________

Ordre mottatt: _______________________________

Kjøperens navn: ____________________________________________________________

Adresse til kjøper: __________________________________________________________________

Kjøpers underskrift: _________________________________________

Dato: _________________

(Bare hvis innholdet på skjemaet er angitt på papiret)